lørdag den 12. maj 2012

Fødselsdagspynt

Jeg holdt fødselsdag for tøserne, og aftenen før fandt jeg lige ud af at jeg ville lave lidt pynt og bordkort. Så inden gæsterne kom måtte jeg ned i byen og shoppe lidt, så jeg kunne lave disse ting. Jeg nåede dog det hele(maden var forberedt lidt i forvejen), men det var vist kun fordi jeg havde hjælp af min søde søster.
Jeg fik lavet nogle pompom'er til at hænge i loftet, dog glemte jeg at klippe enderne fordi det gik lidt stærkt, så de blev ikke helt så fine.
Bordkortene er lavet af fimo og med neon snor fra tiger.
Jeg fik lige lavet en ting mere, en fin halskæde med lidt perler og snor fra søstrene grene.




Jeg havde en super hyggelig tøsefødselsdag, vi fik drukket lidt alkoholiske drikke, spist noget (hvis jeg selv skal sige det) lækkert mad, og grinet rigtig meget. Og så fik jeg nogle rigtig gode gaver, tænk man kan blive så forkælet.




2 kommentarer:

  1. Ja, og meget nemme at lave. Tænker at hvis vi nu engang skal giftes, så kunne det være super flot at have sådan nogle hængende i lyse farver over hele loftet :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...