fredag den 1. juli 2011

Cupcakes og skoldkopper..

Jeg har igen forsøgt mig med cupcakes og de var et hit(og nemme at lave). Glemte desværre at få taget et billede af dem, men har fundet opskriften hos Sarahs Kager.

 Igår havde jeg en veninde og hendes børn på besøg til en hyggelig eftermiddag/aften. Og hendes børn har heldigvis haft skoldkopper, for det har Kalle lige nu i stor stil. Det startede lige så stille med et par stykker, og nu er han bare fyldt med dem. Han tager det heldigvis ret pænt, og sidder her ved siden af mig og spiller computer


Og så vil jeg da lige fortælle at nu er der fine blomster i vores jordbærplanter. er ret spændt på det da det er første gang vi forsøger os med jordbær. Eller det vil sige at det er Henrik der har plantet og passet dem, jeg skal bare spise dem..



Og her er Kalles blomster som han selv har plantet.

2 kommentarer:

  1. God bedring med Kalle! Drømmer om cupcakes. Måske jeg snart skulle bage nogle?

    SvarSlet
  2. Jo tak.. Cupcakes er godt, synes bare du skulle gå igang :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...