tirsdag den 5. juli 2011

Klippe klistre og vandkamp.

Der er blevet klippe klistret lidt herhjemme, har peppet nogle kuverter lidt op. De skal bruges til barnedåbsinvitationer, og er også begyndt på invitationerne(der er også klippe klistre involveret). Hende det handler om sov og den store klippe klistredeet kort til sin fra og sine fingre og bordet og og og en masse andet..... Godt limen er nem at tørre væk.



Det var været dejligt vejr idag og da Henrik ville vande lidt i haven udviklede det sig til en vandkamp mellem far og barn. Og utroligt nok undgik jeg at blive sjasket til, måske det virkede at gemme sig bag kameraet. Men det virkede nu heller ikke som om et var så slemt med lidt koldt vand på en varm sommerdag.


Igår lavde jeg sukkerblomster med små hjælper hænder, han satte sukkerkugler på. Nogle blev lidt fladmaste, men pyt med det. Vi hyggede os og fik lavet en masse blomster. Kalle bestemte at de skulle være blå. 


3 kommentarer:

  1. Det ser hyggeligt ud med vandkampen i haven ;) Og Helt ærligt Ane, jeg ville altså ønske at jeg havde din energi.. Tænk sig at du lave kuverter til indbydelsen.. SUPER flotte!!!
    Jeg vil også prøve det der sukkerpynt.. Måske jeg kan få taget mig sammen til at lave nogle til Silkes fødselsdag.. :)

    SvarSlet
  2. VILDT flotte kuverter - du er lidt for overskudsagtig;-) Hvor længe kan man gemme sukkerblomsterne?

    SvarSlet
  3. Tak for rosen :) hvor er i søde.
    Sukkerblomsterne kan holde ret længe, flere måneder. Og kalle synes det var så hyggeligt at være med til.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...