torsdag den 16. juni 2011

Kager kager kager....

Idag var jeg en tur forbi Cupcakefabrikken , og hvor er der bare fint. Da jeg kom duftede der af nybagte cupcakes og der er en dejlig atmosfære derinde. Jeg købte et startsæt og kan ikke vente med at komme igang med at trylle med mine nye tyller.


De første kager der står for skud er disse, der skal blive til citron cupcakes med marscapone/lemon curd topping, opskirften er fundet her.  Kæresten får nogle med på arbejde og jeg tager nogen med til min mors fødselsdag imorgen.



Og som en del af hendes fødselsdagsgave får hun disse cookies, hun er nemlig ret kageglad. Opskriften har jeg fundet her  jeg kom dog kun mørk chokolade i og tilføjede hasselnødder.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...