fredag den 17. juni 2011

Moreller og rababer

Idag var jeg til fødselsdag hos min mor og småkagerne blev vel modtaget. Og det samme gjorde mine cupcakes, min ene tante ville kun have en halv, men efter at have smagt ville hun også have den anden halve. Og de var iøvrigt også et hit på kærestens arbejde.

I min mors have er der en stort moreltræ, der kommer fra et moreltræ i min farfars have, og damn der er mange moreller, så vi fik lidt med hjem. Jeg kan huske da det stadig var et lille træ, og nu er det kæmpe stort. Er man så ved at blive lidt gammel??


Der står også stadig lidt rababer, så dem hapsede jeg også lidt af. Nu skal jeg bare have fundet en god opskrift på rababertærte, for det er planen med dem.



2 kommentarer:

  1. De ser helt vildt lækre ud :-) Kan godt forstå hun var klar på resten. Jeg har lige fået en stor portion rabarber fra svigermors have. Det blev til smuldrekage med marcipan i går. Det kan klart anbefales.
    Kh V

    SvarSlet
  2. Tak :)
    Uh smuldrekage lyder også godt, må lige overveje hvad det bliver til :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...