tirsdag den 7. juni 2011

Sko

Kan man ikke altid bruge flere sko, eller i dette tilfælde sandaler.. Jeg skulle bare lige et hurtigt smut ned i byen igår, men det endte med at jeg gik og osede. Jeg fik købt en gave til både Henrik og Kalle bare fordi... Henrik fik cowboybukser og Kalle en McQueen t-shirt, så var de lykkelige. Jeg var også i Søstrene Grene og fik købt dimser og balloner og sugerør, altså som altid en masse gejl. Og så fik jeg endelig shoppet lidt der var til mig selv, og det var så de før omtalte sandaler. De havde 2 for 1 i bianco og så blev jeg jo nødt til at have to par med hjem.


Idag har den stået på rengøring, ikke min favorit diciplin men det skal jo gøres. Jeg drømmer om en rengøringskone, men det er vist et lidt dovent træk når man er på barsel. Så jeg må nøjes med vinduespudseren :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...