tirsdag den 22. november 2011

Vi bager og maler

Kalle vil rigtig gerne være med til at bage, og det synes jeg bare er dejligt. Idag har vi bagt en gulerodskage der skal pimpes lidt til Henriks fødselsdag på torsdag.



Og så blev der også lige til et par muffins .


Jeg er gået i gang med at male lidt forskellige ting der bare har stået og gloet på mig. Men nu er jeg endelig kommet igang, men slut resultatet går der dog lige et par dage før jeg kan fremvise.

Og så lige et par billeder af lillen, bare fordi hun er dejlig.









- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Dejlige børn du har! Glæder mig til at se dine malerprojekter.

    SvarSlet
  2. Tak, u må vi se hvornår de bliver helt færdige.. Der er lige en fødselsdag og en londontur der står for døren :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...