onsdag den 9. november 2011

Siden sidst...

Der går vist lidt barselståge i dagene, men der er da sket lidt siden sidst. Jeg har blandt andet været på tøsetur uden babyen. Vi startede med en brunch på Brasserie Karen ved Fregatten i Ebeltoft, det var super lækkert og den dejlige måde at starte tøseturen. Derefter var vi i sommerhus hvor den stod på snak, hygge, spil, sjov, asti og soven længe.




Der er også blevet produceret lidt perleplader herhjemme, jeg synes det er hyggeligt at sidde og nusse med. Hvad de forskellige ting skal bruges til er ikke helt bestemt endnu, men jeg finder nok på noget.


Idag havde jeg mødregruppen på besøg, og de fik en gulerodskage. Har i et stykke tid gået med en ide til sådan en i hovedet. De blev ikke pyntet helt som jeg ville, men den blev nu meget fin alligevel. Og så smagte den også godt, manden får resterne med på job imorgen.

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...