tirsdag den 29. november 2011

Samme slags ..

Idag havde sammeslags kage med på job som han fik til sin fødselsdag, og den bragte vist lykke. Det gik lidt bedre denne gang med pigen, men det kræver altså noget øvelse.



Her er de dekorationer der kommer til at lyse lidt op i vores hjem i december måned, adventsdekorationen er med nisse, træer og svampe fra søstrene grene. Og kalenderlys dekorationen er hvad jeg lige hurtigt fandt i kvickly.


Kalle har været hjemme idag og vi har fået lavet havregrynskugler, uhm de smager godt sådan nogen.

Jeg har også pakket kuffert idag for imorgen tager Paja og jeg en tur til London. Vi skal selvfølgelig ikke være der helt alene, vi rejser med en veninde og hendes børn overfor at besøge en anden veninde. Jeg har været i London en del gange efter min veninde er flyttet derover, og det er bare skønt at komme over at besøge hende.

2 kommentarer:

  1. Ih altså Ane - hvor er du sej! Kan man bestille kager hos dig? Det kunne jeg virkeligt godt tænke mig til tøsernes fødselsdage???

    Og rigtig god tur til London.

    SvarSlet
  2. Tak :) Synes ikke jeg er så dygtig at man kan bestille, men vi kan lave kagepyntedag sammen :-D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...